Tiada Lagi PBL Group 6

PBL Group 6. 5 putera dan 7 puteri. Saad Raja, Rahman Mohamed, Ruzaini Roslan, Fikri Morshidi, Kak Nad, Husna Hazim, Wan Thohiroh, Liyana Danial, Azreena Zabidi, Hanum Sakinah & Nadia Syafiqah. Kebanyakannya bising dalam diam. Sebanyak 64 discussion telah kita lakukan untuk mendiagnose penyakit (56 sesi Problem Based Learning (PBL) dan 8 sesi case discussion). Jadi, aku yakin dan percaya dengan korang lah aku paling banyak berinteraksi berbanding ahli batch yang lain. Discussion, lakonan untuk Dr Imad dan projek IIMP telah kita laksanakan dengan jayanya.
Bersama presenter IIMP
Berakhirnya sesi dengan Dr Naznin minggu lepas, maka berakhirlah PBL Group 6 secara rasminya. Jadi,  dengan rasa rendah diri, aku minta maaf jika ada salah dan silap terutamanya kurang atau mungkin  langsung tidak menyumbang dalam discussion. Terima kasih atas segala tunjuk ajar. Mohon halalkan segala ilmu yang dikongsikan sepanjang discussion. InsyaAllah ilmu-ilmu tersebut tergolong dalam kategori ilmu yang bermanfaat yang pahalanya akan berterusan hingga ke akhirat.
Terima kasih! Arigato!

~Sekadar Contengan~

4 orang berkata-kata:

Unknown said...

wau!kena gtaw ina n mem nadec ni cita dia ade dalam blog sueid sek2 ninja turtle kuatang!popula mem beso nadec n anak pakcik BD.haha.btw sueid ktpon tak penah kra bapa kali jmpa kuarge pbl kt dahsyat la hampir 100 kali jumpa.k bittaufq exm!

'Eid Benyusof said...

haha.. tau jugok eh pasal sek2 ninja turtle tuh.. tu yg official je.. yg x official dah lebih 100 kot.. ameen..

lukpi said...

boleh doh cop ke aku sorg sued haha

'Eid Benyusof said...

bukan setakat sorang pi, 2,3 orang pn boleh..hehe...